وبینار «باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می‌شود

1399/12/23 ۱۲:۳۳

وبینار «باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می‌شود

به همت مرکز ایران و فرانسه با حمایت و همکاری موزه لوور فرانسه ویدئو کنفرانس «ایران: باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می‌شود.

 

به همت مرکز ایران و فرانسه  با حمایت و همکاری موزه لوور فرانسه ویدئو کنفرانس «ایران: باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» عصر پنجشنبه مورخ ۱۸ مارس برابر با ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به وقت پاریس برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس که با هدف تقویت مناسبات و همکاری های فرهنگی و هنری ایران وفرانسه برگزار می شود، سخنرانانی از کشور فرانسه به همراه اساتیدی از  ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

در این برنامه خانم یانیک لینتز Yannick LINTZ ، مدیر دپارتمان هنرهای اسلامی موزه لوور، خانم آریان توما Ariane THOMAS مدیر دپارتمان آثار باستان شرقی موزه لوور، آقای روکو رانت Rocco RANTE محقق و باستان شناس در موزه لوور، آقای روح الله شیرازی مدرس و محقق در دانشگاه سیستان وبلوچستان زاهدان و مدیر انستیتوی ملی تحقیقات باستان شناسی (ICAR) در تهران ،  آقای ژولین کنی Julien CUNI  باستان شناس و متصدی در دپارتمان  آثار باستان شرقی موزه لوور، آقای ژان کلود ووآزن Jean-Claude VOISIN مورخ ، باستان شناس و نویسنده، خانم آرزو رسولی مدرس دانشگاه و عضوت هیات علمی گروه تاریخِ دانشگاه شهید بهشتی، سباستین گوندِ Sébastien GONDET باستان شناس و محقق در مرکز ملی تحقیقات فرانسه CNRS ، بنجامین موتن Benjamin MUTIN محقق وابسته در گروه باستان شناسی آسیای مرکزی مرکز ملی تحقیقات فرانسه، به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

موسسه نگارستان اندیشه نیز از مشارکت کنندگان این برنامه است.

علاقمندان به حضور در این ویدئو کنفرانس می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه از طریق ایمیل contact@france-iran.org  مکاتبه و اقدام به دریافت لینک حضور در جلسه نمایند.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: