همایش ملی «فلسفه فقه» برگزار می‌شود

1393/9/11 ۰۹:۳۷

همایش ملی «فلسفه فقه» برگزار می‌شود

به مناسبت روز جهانی فلسفه، همایش ملی «فلسفه فقه (با تأکید بر مکتب فقهی امام خمینی(ره))» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فردا 12 آذرماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود. در این همایش که با پیام کتبی آیت‌الله جعفر سبحانی افتتاح خواهد شد، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد و آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

به مناسبت روز جهانی فلسفه، همایش ملی «فلسفه فقه (با تأکید بر مکتب فقهی امام خمینی(ره))» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فردا 12 آذرماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

در این همایش که با پیام کتبی آیت‌الله جعفر سبحانی افتتاح خواهد شد، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد و آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین محققان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه در شش محور «چیستی فلسفه فقه (فلسفه فلسفه فقه)»، «موضوعات، محمولات و گزاره‌های فقهی»، «قلمرو و جایگاه فقه»، «اهداف و روش‌ها در فقه»، «منابع علم فقه» و «ساختار فقه و ادوار و مکاتب فقهی» به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

همایش ملی «فلسفه فقه» از ساعت 18 تا 21 در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: