نمایش دستخط مشاهیر و رجال ایرانی در برج میلاد

1393/7/15 ۱۱:۳۵

نمایش دستخط مشاهیر و رجال ایرانی در برج میلاد

نخستین نمایشگاه دستخط رجال و مشاهیر ایران در 200 سال گذشته و همچنین نمایشگاه نقاشیخط «خیل مشتاقان» در برج میلاد تهران برپا شد. برای نخستین بار نمایشگاه عکس‌های دست خط رجال و مشاهیر ایران در 200 سال گذشته با همکاری برج میلاد و انجمن مجموعه داران ایران از فردا سه شنبه 15 مهر ماه در بلندترین برج کشور برپا می‌شود.

 

نخستین نمایشگاه دستخط رجال و مشاهیر ایران در 200 سال گذشته و همچنین نمایشگاه نقاشیخط «خیل مشتاقان» در برج میلاد تهران برپا شد.

برای نخستین بار نمایشگاه عکس‌های دست خط رجال و مشاهیر ایران در 200 سال گذشته با همکاری برج میلاد و انجمن مجموعه داران ایران از فردا سه شنبه 15 مهر ماه در بلندترین برج کشور برپا می‌شود.

در این نمایشگاه دستخط مشاهیر و بزرگان ایرانی همچون امیرکبیر، ناصرالدین شاه، مدرس، مصدق، آیت الله کاشانی، و ... در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این نمایشگاه ساعت 16 روز سه شنبه 15 مهر ماه در گالری هنری در تراز 271 برج میلاد تهران برپا می شود و تا 30 مهرماه علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه دیگر برج میلاد تهران اختصاص به نقاشیخط دارد. در این نمایشگاه 35  نقاشیخط با عنوان «خیل مشتاقان» در گالری شرقی زیرگذر برج میلاد تهران به نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان می‌توانند تا 18 مهرماه از ساعت 9 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

آثار این دو نمایشگاه متعلق به استاد رضا عابدینی مجموعه دار خصوصی است که نمایشگاه های خود را با مشارکت برج میلاد برپا کرده است.

خبرگزاری مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: