عکسخانه «شهر»، میزبان مشروطه

1393/5/18 ۱۲:۳۵

عکسخانه «شهر»، میزبان مشروطه

دویست و پنجمین نمایشگاه اعلان های مشروطه از مجموعه ناصرالدین حسن زاده از یکشنبه 19 مرداد ماه در عکسخانه شهر دایر می شود. در این نمایشگاه 15 قطعه از اعلان های مشروطه به همراه هفت قطعه عکس از دوران مشروطه و متعلق به آرشیو این موزه برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود.

 

دویست و پنجمین نمایشگاه اعلان های مشروطه از مجموعه ناصرالدین حسن زاده از یکشنبه 19 مرداد ماه در عکسخانه شهر دایر می شود.

در این نمایشگاه 15 قطعه از اعلان های مشروطه به همراه هفت قطعه عکس از دوران مشروطه و متعلق به آرشیو این موزه برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه که تا هفتم شهریورماه امسال ادامه دارد، می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13، 14 تا 17و پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 13 به عکسخانه شهر مراجعه کنند.

عکسخانه شهر در میدان هفتم تیر واقع شده است .

108 سال پیش در 14 مرداد ماه سال 1285 شمسی مظفرالدین شاه با خواست چهارگانه متحصنین در قم و شهرری و... که شمار آنها به بیش از 10 هزار تن می رسید موافقت کرد ، وی دستور داد کالسکه های سلطنتی و درشکه های موجود در تهران برای بازگرداندن متحصنین به شهر ری فرستاده شوند و در تهران با عین الدوله رییس الوزرا برای درخواست های خود مذاکره کنند، این مذاکرات به صدور فرمان مشروطه و تاسیس عدالتخانه مجلس شورا منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: