سخنان امام موسی صدر درباره زنان بررسی می شود

1397/9/25 ۱۳:۳۱

سخنان امام موسی صدر درباره زنان بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «زن و چالش های جامعه»، ۲۶ آذرماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نشست ویژه‌‌ شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «زن و چالش‌های جامعه» از سخنان امام موسی صدر اختصاص دارد که با حضور فاطمه صدرعاملی، دکتر نسرین فقیه‌ملک‌مرزبان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مهریزی و دکتر خسرو باقری برگزار می شود.

 

نشست نقد و بررسی کتاب «زن و چالش های جامعه»، ۲۶ آذرماه در  مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نشست ویژه‌‌ شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «زن و چالش‌های جامعه» از سخنان امام موسی صدر اختصاص دارد که با حضور فاطمه صدرعاملی، دکتر نسرین فقیه‌ملک‌مرزبان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مهریزی و دکتر خسرو باقری برگزار می شود.

از همه مخاطبان علاقه مند برای حضور در این برنامه دعوت می شود. این نشست ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۳۰ در مرکزفرهنگی شهر کتاب واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می شود.

«زن و چالش‌های جامعه: جستارهایی درباره مسائل زن و خانواده و جوان» دهمین جلد از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که ۱۶ جستار از سخنان امام صدر در مسائل مربوط به زنان، جوانان و خانواده را با ترجمه احمد ناظم، مجید مرادی، علی حجتی کرمانی و سیدعطاالله افتخاری دربرمی‌گیرد.

انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر این کتاب را در تابستان سال ۱۳۹۷ با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۲۷۵ صفحه و بهای ۲۴۵۰۰ تومان منتشر کرده‌ است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: