سلسله نشست‌های قرآن‌شناسی امام موسی صدر برگزار می‌شود

1397/2/31 ۱۱:۰۳

سلسله نشست‌های قرآن‌شناسی امام موسی صدر برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های قرآن‌شناسی امام موسی صدر، همزمان با ماه مبارک رمضان در موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود. درس‌گفتارهای«درآمدی بر قرآن‌شناسی امام موسی صدر» در سه جلسه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهریزی در موسسه پژوهشی امام موسی صدر برگزار می‌شود.

 

سلسله نشست‌های قرآن‌شناسی امام موسی صدر، همزمان با ماه مبارک رمضان در موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود.

درس‌گفتارهای«درآمدی بر قرآن‌شناسی امام موسی صدر» در سه جلسه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهریزی در موسسه پژوهشی امام موسی صدر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهریزی، استاد حوزه و دانشگاه و صاحب بیش از 126 مقاله در زمینه علم حدیث است. وی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 1386 را برای «دانشنامه عقاید اسلامی» در کارنامه علمی خود دارد. از دیگر آثار تالیفی حجت‌الاسلام مهریزی می‌توان به «خردگرایی از قرآن و حدیث (ترجمه العقل و الجهل فی القرآن و السنة)»، «آشنایی با متون حدیث و نهج‌البلاغه» و زن در سخن و سیره امام علی (علیه‌السلام)» اشاره کرد.

نخستین نشست از درس‌گفتارهای«درآمدی بر قرآن‌شناسی امام موسی صدر»، از ساعت 19 دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه برابر با پنجم ماه مبارک رمضان، دومین نشست دوشنبه 7 خردادماه برابر با 12 ماه مبارک رمضان و سومین نشست نیز دوشنبه 21 خردادماه برابر با 26 ماه مبارک رمضان در موسسه امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت‌تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجد الرضا. پلاک 10، واحد 2 برگزار خواهد شد.

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: