«چاپکرده‌ها و نوشته‌های ایرج افشار» رونمایی می‌شود

1396/12/16 ۱۳:۵۰

«چاپکرده‌ها و نوشته‌های ایرج افشار» رونمایی می‌شود

«کتابشناسی موضوعی - تاریخی از چاپکرده‌ها و نوشته‌های ایرج افشار» به مناسبت مراسم نکوداشت اولین رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، رونمایی می‌شود. این کتاب تحقیق و تالیف میلاد عظیمی با همکاری مؤسسه خانۀ کتاب و کتابخانه مرکز اسناد و تامین منابع کتابخانه ای دانشگاه تهران است.

 

 

«کتابشناسی موضوعی - تاریخی از چاپکرده‌ها و نوشته‌های ایرج افشار» به مناسبت مراسم نکوداشت اولین رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، رونمایی می‌شود.

 این کتاب تحقیق و تالیف میلاد عظیمی با همکاری مؤسسه خانۀ کتاب و کتابخانه مرکز اسناد و تامین منابع کتابخانه ای دانشگاه تهران است.

کتاب «کتابشناسی موضوعی – تاریخی از نوشته‌ها و چاپکرده‌های ایرج افشار» بیش از ۳۲۰۰ صفحه دارد و شامل کتابشناسی نوشته‌ها و مقالات ایرج افشار در فاصله میان سال‌های ۱۳۲۳ تا ۱۳۹۵ خورشیدی است که از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شده است.

این کتاب می‌کوشد با عرضه فهرستی موضوعی ـ تاریخی از نوشته‌ها و چاپکرده‌های ایرج افشار به ایران‌شناسان و ایران‌شناسی کمک کند و چشم‌اندازی از گستره جستجوها و پژوهش‌های افشار ترسیم کند تا قدر و مقدار خدمات فرهنگی او مشخص شود.

علاقمندان برای حضور در این آیین می‌توانند شنبه (۱۹ اسفند ماه) ساعت ۱۴:۳۰ به کتابخانه مرکزی  و مرکز اسناد دانشگاه تهران به نشانی میدان انقلاب، خیابان انقلاب، پردیس مرکزی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

منبع: میراث مکتوب

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: