در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از همان شیخ احسایی (نک : بالا). در پاسخ همان شیخ احمد قطیفی (نک : بالا) و این یکی دربرگیرندۀ 10 پرسش و پاسخ است، نمایۀ آنها در «فهرست کتب مشایخ» (ص 231-232) آمده است:1. چگونه ائمۀ اطهار اول ما خلقاند و چگونه علت موجوداتند، 5. حدوث عالم ذاتی ست یا زمانی، 10. تفسیر «و لهم فیما ما یشتهون»، پس اگر خواهش «پیامبری» کنند چه میشود.در انجامه تاریخ به پایان بردن 18 ذیحجۀ 1213ق/ 1799م آمده است. در «جوامع الکلم» چاپ شده: تبریز، 1273ق.آغاز: حمدله. صلاة. و بعد، فیقول العبد المسکین... الاحسائی انه قد وردت علی مسائ جلیلة بمباحث جمیلة من الشیخ الاوحد الشیخ احمد بن الشیخ صالح بن سالم بن طوق، تدل علی کثرة خبره و دقة فکره. طلب منی جوابها و کشف حجابها...انجام: والی الله ترجع الامور. و کتب مولفها العبد المسکین احمد بن زینالدین بن ابراهیم الاحسایی فی ثامن عشر من ذی الحجة الحرام یوم الجمعة سنه ثلث عشرة و مأتین و الف من الهجرة. و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین.منابع دیگر: فهرست کتب مشایخ، 231-232.(17)1826، نسخ تحریرآمیز پخته، علی نقی بن احمد بن زینالدین بن ابراهیم بن صفر بن ابراهیم بن داغر الاحسائی، 9 رجب 1221 (ص 234-263)، آغاز و انجام برابر بالا. انجامۀ نویسنده: و کتب الحقیر علی نقی بن احمد... 1221. شمث 252051(2)2109، نستعلیق تحریری پخته، شوال، 1222ق. آغاز و انجام برابر نمونه (ص 31-32)، انجامۀ نویسنده: قد وقع من تنمیقها فی شهر شوال الاقبال من شهور سنة 1222. شمث 252334(6)1565، نسخ پخته، بینام، بیتاریخ، با تاریخ 1239-1240ق در مجموعه، آغاز برابر، انجام: لایسقط المیسور بالمعسور و الی الله مرجع الامور. و کتب مؤلفها... الاحسایی فی ثامن عشر من ذیحجة الحرام یوم الجمعة 1213ق... و ظاهراً و باطناً (ص 234-262). شمث 251770(16)1996، نسخ پخته (1242ق) (ص 155- 178)، آغاز و انجام برابر بالا. در مجموعه رسالههای او. شمث 252221
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید