در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
عقاید است ناشناخته، در پایان آن آمده: هذا آخر ما التقطناه من بحار الانوار. آغاز افتاده. با سربندهای «باب» بیشماره: باب منازعة امیرالمؤمنین (ص) و العباس فی المیراث، باب احتجاج سلمان و ابی بن کعب و غیرها علی القوم، باب اقرار ابیبکر بفضل امیرالمؤمنین (ع) و خلافته بعد الغصب، باب نزول الآیات فی امر فدک و قصصه و جوامع الاحتجاج فیه... سربندهای «باب مطاعن... و مثالب...» نیز دارد.برای نشانی: باب تفصیل مطاعن ابیبکر و عمر و الاحتجاج علی المخالفین بایراد الاخبار من کتبهم. الاول ما ذکره اصحبنا (رض) ان النبی (ص) لم یول ابابکر شیئاً من الاعمال مع انه کان یولَیها غیره (ص 154).واپسین «باب»: باب مجمل مطاعن عثمان و مثالبه و بدعه و الکتاب به. الاول... الثانی... الثالث.. تا خامس عشر. در پایان آمده: و هذا آخر ما التقطنا من بحار الانوار.1803، نستعلیق پخته، آمیخته با نسخ، بینام و بیتاریخ، با نشان مهر کندۀ 1114ق (ص 253). آغاز: ... قوله تعالی مخبراً عن زکریا (ع) فان خفت الموالی من ورائی و کانت امراتی غافرا... انجام: اقوال مثالب عثمان و اشباهه اکثر من ورائی و کانت امراتی غافرا... انجام: اقوال مثالب عثمان و اشباهه اکثر من ان یحصی و یعد... و هذا آخر ما التقطنا من بحارالنوار. والحمدلله اولاً و آخراً.افزودههایی در همان زمینه، به راسته و چلیپا (ص 247-258).وقفنامه برای گروه شیخیان کرمان و تولیت محمدخان نوشتۀ ع 1289/1ق (ص 2)، با نشان مهر چهارگوش کندۀ 1114 (ص 253). 1289ق (ص 2)، با نشان مهر چهارگوش کندۀ 1114 (ص 253).258 ص، 33 س، 11×25/5، 21×30 سم ، فتو. شمث 252028
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید