در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
ناشناخته. سربندها نانویس مانده، چند جا در کناره در برابر جایهای سفید، واژۀ «وجه» نوشته شده، که در فرصت به سرخی نوشته شود.نخست عقاید است نسبت به پروردگار از صفات ثبوتیۀ او از آن میان عدل، که به موجب آن عقل داد و پیامبران فرستاد و بدینگونه به تکالیف مردمان میپردازد، با دیدی شیعی.برای نشانی: الحسن و القبح واقعی و عقلی ذاتی. ان الله لا یأمر الا بالاقبال و لاینه الا عن الادبار، و هما فی الواقع معلومان لهما آثار و الشرع کاشف عن الواقع بعد الاستار لاجاعل الحسن حسناً و القبح قبحا بلا رجحان (ص 15).آغاز: بسمله. ان الله سبحانه عالم قادر مختار، و بمشیته علم و قدر و اختار فسرت تلک الصفات منها فی الآثار، الی ان نزل الخلق دار البلی و الاختبار...انجام: و ان ورد کذالک نهی و رخصة فالکراهة انسب. و هما عملیان لا واقعیان. و ربما قیل بهما تبین فیه المرجوحیه و الرحجان.(1)1920، نستعلیق شکستۀ تحریری، حرره علی بن جعفر الشبر الحسینی، ع 134/1(1134). شمث 252145
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید