در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
متن از عضدالدین عبدالرحمان ایجی (د 576ق/1180م). در چند «موقف» و هر یک در چند «مرصد» در چند «مقصد»: الموقف الاول فی المقدمات، در چند «مرصد»: مرصد یکم فیما یجب تقدیمه فی کل علم. الموقف الثانی فی الامور العامه، در 1 «مقدمه» و چند «مرصد»هایی: مرصد یکم فی الوجود و العدم و فیه مقاصد: مقصد یکم فی تعریف الوجود الموقف الثالث فی الاعراض، در 1 «مقدمه» و چند «مرصد» المرصد الاول فی ابحاث العرض الکلیه، الموقف الرابع فی الجواهر، در 1 «مقدمه» و چند «مرصد». المرصد الاول فی الجسم. الموقف الخامس فی الالهیات، در 7 «مرصد»، الموقف السادس فی السمعیات، در چند مرصد، یکم نبوات... چاپ شده.گزارش ناشناخته.1568، تحریری پخته شکستهآمیز، نام نویسنده ناخواناف 1027ق. آغاز: «الموقف الثانی فی الامور العامة، ای فیما لایختص به قسم من اقسام الموجود. التی هی الواجب و الجواهر و العرض» فاما ان یشتمل الاقسام الثلاث کالوجود و الوحدة فان کل موجود و ان کان کثیراض... انجام: علی اصل فاسداض عرضنا عن تفاضلها، والله الموفق.با نشان مهر درشت گرد تاجدار «هو الواقف. وقف کتابخانۀ... محمدزمان...» (ص 1 و 234)، با تملک میرزا اسدالله بن سید حسن و نشان مهر چهارگوش کوچک او «یا امام رضا» (همانجا). سرودهای فارسی از مولانا قطبالدین شیرازی در 14 بیت: موجود منقسم به دو قسم است نزد عقل ـ یا واجب الوجود و یا ممکن الوجود (همانجا)، متن زیر خط، یادداشتها در کنارهها.234 ص، 21 س، 10/5×20، 21×30 سم ، فتو. شمث 251773
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید