در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از شیخ احمد احسایی (1166-1242ق/1753-1826م). در پاسخ سیدمحمد که نشانی بیشتری از وی نداده است. مسألۀ اولی؟. الثانیة لاشک ان التکلیف حال استواء دواعی العبد الی الفعل و الترک او حال رجحان دواعی احدهما فعلی الاول تستحیل وقوع المأموریة. در انجامه تاریخ به پایان بردن 1227ق آمده است. آغاز: حمدله. صلاة. اما بعد، فیقول العبد المسکین احمد بن زینالدین الاحسایی ان جناب سیدنا الاجل ذاالفهم اللامع الواسع الممجد السید محمد، ارسل الی بهذا المسایل یرید الجواب عما یرد من الاشکال فیها لذی ذوی الالباب... فاقول و بالله المستعان. اعلم ان الارادة فی حق العبد غیرها فی حق الواجب... انجام: قالو ربنا غلبت علینا شقوتنا و کنا قوماً ضالین. الآیات و هو ظاهراً. والحمدلله ربالعالمین... کتبه احمد بن زینالدین الاحسائی فی السنة السابعة و العشرین بعد المأتین و الالف. حامداً مصلیاً. (1)2111، نستعلیق تحریری پخته (احمد بن جمالالدین مراغهای، 1234ق) (ص 467-489). آغاز و انجام برابر نمونه. شمث 252336(8)2000، نسخ پخته، علیاکبر بن محمدقاسم سمنانی (1237ق) (ص 332-337)، آغاز برابر، انجام افتاده: الرب اللطیف سپس برگهایی به خامۀ دیگر (ص 338-343). شمث 252225
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید