در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از همان شیخ احمد احسایی (1242ق/1826م). در پاسخ «سیدنا الاجل الاکرم» که از وی نام میبرد.نخستین پرسش دربارۀ حقیقت عقل و نفس و روح است «حقیقةالعقل و النفس و الروح و مسمیاتها الثلاثة هل هی متعددة کاسمائها». تاریخ به پایان رسیدن در دو نسخۀ زیر همسان نیست (نک : زیر). گویا درستش صفر 1224ق است. آغاز: حمدله. صلاة. اما بعد، فیقول العبد المسکین احمد بن زینالدین الاحسائی ان سیدنا الاجل الاکرم قد ارسل الی سوال طلب منی بیانه و انا فی تفرق الاحوال و تشتت البال فکتبت له ماسخ بالخاطر علی سبیل الاستعجال. انجام: و شرح ذلک ما یطول و. لکن قداشرنا الیه فتفهم. والله یحفظ لک و علیک. والحمدلله ربالعالمین. و فرغ من نسخه العبد المسکین احمد بن زینالدین. اول صفر سنة 1248 (که لغزش نویسنده است). و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین. (8)1998، نسخ تحریری پخته، 12 رمضان، 1248ق (ص 235-250) آغاز و انجام برابر نمونه. انجامۀ نویسنده: قد فرغت من تکتیبه ثانی عشر من شهر رمضان 1248. شمث 252223(6)2114، نسخ تحریری (محمدرضا بن حاجی ملا عبدالله الارانی)، 4 ع1/1268ق (ص 530-542)، آغاز برابر نمونه، انجام: و لکن قداشرنا الیه فتفهم والله بحفظ لک و علیک والحمدلله ربالعالمین. و فرغ من نسخه العبد المسکین احمد بن زینالدین، اول صفر 1224ق (که با تاریخ بالا یکسان نیست). شمث 252393
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید