میل به «شناخت آینده» نه تنها در مردمی که پیش رمالها و کفبینها میروند ومیخواهند آینده خود را در کف فنجان قهوه ببینند؛ بلکه در محافل علمی، فلسفی، آکادمیک و سازمانهایی که مأموریتهای راهبردی دارند، اهمیت ویژهای دارد.
گر مروری بر تاریخ رسانه داشته باشیم، در خواهیم یافت رسانهها سه عصر را پشتسر گذاشتهاند؛ «عصر چاپ گوتنبرگ»، «عصر رسانههای الکترونیک» و «عصر رسانههای مجازی» و اکنون در آستانه عصر چهارم حیات رسانهای؛ یعنی در «اتاق شیشهای» به سر میبریم.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید