اخبار

نتیجه جستجو برای

میل به «شناخت آینده» نه تنها در مردمی که پیش رمال‌ها و کف‌بین‌ها می‌روند ومی‌خواهند آینده خود را در کف فنجان قهوه ببینند؛ بلکه در محافل علمی، فلسفی، آکادمیک و سازمان‌هایی که مأموریت‌های راهبردی دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

( ادامه مطلب )

گر مروری بر تاریخ رسانه داشته باشیم، در خواهیم یافت رسانه‌ها سه عصر را پشت‌سر گذاشته‌اند؛ «عصر چاپ گوتنبرگ»، «عصر رسانه‌های الکترونیک» و «عصر رسانه‌های مجازی» و اکنون در آستانه عصر چهارم حیات رسانه‌ای؛ یعنی در «اتاق شیشه‌ای» به سر می‌بریم.

( ادامه مطلب )

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: