نمایشگاه کتاب در صورت آماده‌سازی به تپه‌های عباس‌آباد می‌رود

1394/9/30 ۱۱:۴۴

نمایشگاه کتاب در صورت آماده‌سازی به تپه‌های عباس‌آباد می‌رود

وزیر ارشاد از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در تپه‌های عباس‌آباد در صورت آماده‌سازی آن توسط شهرداری تهران خبر داد. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۹ آذر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال درباره نامه‌نگاری‌اش با شهردار تهران برای تعیین تکلیف مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: سال گذشته دکتر قالیباف قول دادند که مجموعه عباس‌آباد را برای نمایشگاه کتاب آماده می‌کنند، البته درخواست ما حدود ۱۳۰ هزار مترمربع فضا بود.



وزیر ارشاد از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در تپه‌های عباس‌آباد در صورت آماده‌سازی آن توسط شهرداری تهران خبر داد.

 علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۹ آذر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال درباره نامه‌نگاری‌اش با شهردار تهران برای تعیین تکلیف مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: سال گذشته دکتر قالیباف قول دادند که مجموعه عباس‌آباد را برای نمایشگاه کتاب آماده می‌کنند، البته درخواست ما حدود ۱۳۰ هزار مترمربع فضا بود.

وی ادامه داد: پارسال قولش را به ما دادند ولی باید نزدیک به زمان برگزاری نمایشگاه شویم تا ببینیم توانسته‌اند آن فضا را مهیا کنند یا خیر؟ اگر آماده شود، نمایشگاه کتاب در آن محل برگزار می‌شود وگرنه، قاعدتاً به مصلی برمی‌گردیم و نمایشگاه را برگزار می‌کنیم.

بر اساس همین گزارش، چندی پیش علی‌اکبر اشعری مدیر پروژه باغ کتاب که همزمان سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه بیست و نهم (سال ۱۳۹۵) نیز هست، به خبرنگار مهر گفته بود: شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در دو مکان اعلام آمادگی کرده است؛ یکی شهر آفتاب و یکی تپه‌های عباس‌آباد.

مشاور شهردار تهران سپس گفت: آقای جنتی نامه‌ای را خطاب به آقای قالیباف نوشته و منتظر پاسخ نهایی است و تا این لحظه پاسخی از طرف شهرداری مشخصاً داده نشده است. از طرف دیگر کارهای کارشناسی برای ارزیابی این مکان‌ها در حال انجام است. از آنجا که مشخص نیست آیا می‌توان نمایشگاه کتاب تهران را با کیفیتی مطلوب در این دو مکان پیشنهادی برگزار کرد، لذا هنوز مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران قطعی نشده است. ضمن اینکه همزمان وزارت ارشاد هم برگزاری نمایشگاه سال آینده را در مصلی، تا این لحظه رد نکرده است.


منبع» مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: