انتشار دومین شماره دوره جدید فرهنگ اسلامی

1394/6/29 ۰۹:۴۱

انتشار دومین شماره دوره جدید فرهنگ اسلامی

دومین شماره دوره جدید فرهنگ اسلامی به صاحب امتیازی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمدحسن زورق منتشر شد. سخن نخست سردبیر این شماره عنوان «بیدارتر از این را بر خود دارد» و در بخش‌ «خبر و نظر» این مطالب را می‌خوانید :«بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اتحادیه رادیو ـ تلویزیون‌های اسلامی، اخبار.

 

دومین شماره دوره جدید فرهنگ اسلامی به صاحب امتیازی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمدحسن زورق منتشر شد.

سخن نخست سردبیر این شماره عنوان «بیدارتر از این را بر خود دارد» و در بخش‌ «خبر و نظر» این مطالب را می‌خوانید :«بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اتحادیه رادیو ـ تلویزیون‌های اسلامی، اخبار. در بخش ادبیات این شماره فرهنگ اسلامی درکنار گلچین شعر این مطلب به چاپ رسیده است: تجلی شعر تعلیمی در ادبیات معاصر تاجیکستان(علیرضا قزوه)

عناوین دیگر مطالب این شماره فرهنگ اسلامی به این شرح است: وحدت اسلامی ضرورتی برای امروز(مقصود حسین)، برنامه‌های دولت آمریکا برای زنان افغانستان، بایسته‌های فرهنگ حیا در جامعه اسلامی، موقعیت ژئوپلتیک و استراتژیک فلسطین(حسین روبوران)، بحرین در یک نگاه، میزگرد «فلسفه اسلامی ملاصدرا و جهان امروز» با حضور علی‌اکبر اشعری، حسن بشیر، سیدحسن حسینی، ان‌شاء‌الله رحمتی، سیدجواد میری و…، گفت و گوی دکتر محمدحسین زورق با حضرت آیت‌الله مصطفوی (نگذارید میراث فلسفه اسلامی از دست برود)و… شماره جدید فرهنگ اسلامی در ۲۶۸ صفحه و با بهای ۷۵۰۰تومان منتشر شده است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: