اخبار

نتیجه جستجو برای

در تقابل با برنامه‌های درسی موضوع‌مدار، گونه‌های متعدد دیگری از برنامه درسی به عنوان شیوه‌های مطلوبی برای سازمان‌دادن برنامه آموزشی مدرسه پیشنهاد شده‌اند. آزمایش‌گرایان، پیشرفت‌گرایان و طرفداران اصالت بازسازی، بیشتر به فرایند یادگیری توجه می‌کنند تا کسب محتوای برنامه. این روش برنامه‌ریزی فرایندمدار اغلب به عنوان برنامه مبتنی بر فعالیت و تجربه یا مشکل‌گشایی خوانده شده است.

( ادامه مطلب )

«مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» یکی از کتابهای قابل توجه در این مقوله است که به همت انتشارات سمت (ناشر کتابهای دانشگاهی) به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان و به ویژه دانشجویان قرار گرفته است. آنچه در پی می‌آید، بخشهایی از آن کتاب است که تا حدی نیز تلخیص شده‌است.

( ادامه مطلب )

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: