فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی

1402/8/10 ۱۲:۱۷

فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۶ با حضور سیدمصطفی عاصی، علاءالدین طباطبائی، امید طبیب‌زاده و مهرداد نغزگوی‌کهن به نقد و بررسی «فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی» اختصاص دارد.

«فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی» نوشته‌ی دکتر سیدمصطفی عاصی را انتشارات سمت منتشر کرده است. این کتاب نخستین فرهنگ زبان‌آموز تک‌زبانه‌ی فارسی برای سطح پیشرفته است و مرجعی برای کسانی که فارسی را به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی می‌آموزند به شمار می‌رود. این اثر در بخش زبان فارسی برگزیده‌ی سی‌و‌هشتمین دوره‌ی جایزه کتاب سال شده است. طبق گفته‌ی پدیدآورنده فرایند طراحی، نگارش، بررسی و بازنگری، تعدیل و نهایی‌سازی طرح تدوین این فرهنگ چند ماهی طول کشید و مراحل اجرایـی آن از سـال ۱۳۸۴ آغاز شد و در نهایت به فرهنگی یک جلدی که مهم‌ترین سرواژه‌های مورد نیاز زبان‌آموزان فارسی در سطح پیشرفته در آن قرار داشت، منجر شد همراه با مجموعه گوناگونی از اطلاعات مکمل، کلی و راهنما که در بخش‌های پیشین و پسین اثر آمده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۶ با حضور سیدمصطفی عاصی، علاءالدین طباطبائی، امید طبیب‌زاده و مهرداد نغزگوی‌کهن به نقد و بررسی «فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته‌ی فارسی» اختصاص دارد. این نشست در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: