دوره‌های جدید آموزشی کتابخانه و موزه ملی ملک

1393/7/8 ۱۰:۳۴

دوره‌های جدید آموزشی کتابخانه و موزه ملی ملک

مرکز آموزش مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با آغاز فصل پاییز، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی - اسلامی ثبت نام می‌کند. در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی - اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی در موزه ملک در زمینه‌های نگارگری (تذهیب، گل و مرغ، لاکی و ...)، نقاشی پشت شیشه، خط شکسته، اصول فهرست‌نویسی چاپ سنگی و چاپ سربی و نیز اصول فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی برگزار می‌شود.

 

 

مرکز آموزش مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با آغاز فصل پاییز، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی - اسلامی ثبت نام می‌کند.

در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی - اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی در موزه ملک در زمینه‌های نگارگری (تذهیب، گل و مرغ، لاکی و ...)، نقاشی پشت شیشه، خط شکسته، اصول فهرست‌نویسی چاپ سنگی و چاپ سربی و نیز اصول فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی و ثبت نام، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها در سایت این مؤسسه به آدرس www.malekmuseum.org می‌توانند با شماره تلفن 66726613 داخلی 181 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی به نشانی تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد قرار دارد.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: