مراسم یادبود محمدعلی مرادی برگزار می‌شود

1397/5/3 ۱۴:۴۶

مراسم یادبود محمدعلی مرادی برگزار می‌شود

مراسم یادبودی به مناسبت درگذشت محمدعلی مرادی جمعه 5 مردادماه در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می‌شود. محمدعلی مرادی دانش آموخته فلسفه در آلمان از فعالان سیاسی سال‌های قبل از انقلاب و پس از انقلاب تا اواخر دهه ۶۰ بوده است که پس از سال‌های آن دهه از فعالیت‌های سیاسی دست کشیده و به فعالیت‌های علمی در زمینه فلسفه پرداخت.

 

 

 

مراسم یادبودی به مناسبت درگذشت محمدعلی مرادی جمعه 5 مردادماه در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می‌شود.

محمدعلی مرادی دانش آموخته فلسفه در آلمان از فعالان سیاسی سال‌های قبل از انقلاب و پس از انقلاب تا اواخر دهه ۶۰ بوده است که پس از سال‌های آن دهه از فعالیت‌های سیاسی دست کشیده و به فعالیت‌های علمی در زمینه فلسفه پرداخت.

وی دانش‌آموخته فلسفه، جامعه‌شناسی و اسلام‌شناسی از دانشگاه برلین بود، پایان‌نامه‌ او در مقطع کارشناسی ارشد فلسفه «مفهوم مفهوم در سنجش خردناب» و در مقطع دکترا «آگاهی و خوداگاهی نزد فیشته اغارین (۱۷۷۴)» بود. او پژوهشگر و مدرس در حوزه فلسفه‌ ایده‌آلیسم آلمانی به ویژه از کانت تا هگل بود.

هرچند از وی تاکنون کتابی منتشر نشده است، اما هم از طریق فضای مجازی و هم از طریق مصاحبه و یادداشت در مجلات و نشریات مختلف در حوزه‌های مختلف از فلسفه‌ ایده‌آلیسم آلمانی گرفته تا نقد روشنفکری ایرانی و کلاس‌های خوانش متون کلاسیک حضور داشت.

وی اگر چه در سال‌های اخیر در دانشگاه تدریس رسمی نداشت، اما کارگاه‌های آزاد و مشاوره‌های علمی وی به پایان‌نامه‌های دانشجویی برای دانشجویان علوم انسانی و اجتماعی تأثیرگذار بوده‌ است.

این مراسم از ساعت 18 و 30 دقیقه با حضور اساتید، دانشجویان و دوستداران مرادی به نشانی تهران، شهرک غرب، فاز دو، هرمزان، پیروزان جنوبی، شماره ۷۴ برپا خواهد شد.

منبع: ایبنا

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: