وقتی كه منفعتطلبی در كوتاهمدت، از نخستین اصول در انتخاب نشر یك كتاب میشود، تحقیقات روشنگرانه و نو در علوم انسانی- اجتماعی و مانند آنها برای اینكه جایگاه خود را پیدا كنند با مشكلات زیادی مواجه خواهند بود. در این میان، اساتیدی كه تنها هدف نوشتن را انتشار میدانند و ناشرانی كه عرضه خود را با تغییر و تحولات بازار وفق دادهاند، مهمترین عاملان به وجود آمدن این وضعیت هستند.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید