رفتار مصرفی مقولهای پیچیده است که در فهم و تحلیل آن سویههای مختلفی از بنیانهای نظری و رشتهای را میتوان به کار گرفت. روانشناسی، اقتصاد، سیاست، فرهنگ، اخلاق، دین و البته متن تاریخی و شرایط وضعیتی و ساختاری جامعه در کلیتی هماهنگ کنشها، ارزشها و جهت گیریهای مصرفی ما را شکل میدهند و برای شناخت سویههای مختلف این تجربه آشنا و همه جا حاضر گریزی از توجه به این ابعاد نیست.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید