کتاب «برنامهریزی استراتژیک در مطبوعات ایران» نتیجه تلفیقی از یک پژوهش و تجربهای عملیاتی در طراحی و تدوین برنامه استراتژیک روزنامه فناوران اطلاعات است که با هدف ارایه دیدگاهی برنامهای به منظور درک ضرورت طراحی برنامه استراتژیک در مطبوعات ایران تدوین شده است.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید