محسن حبیبی، استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی گفت: رسانه ها نقش ابزار تجارت را برای افراد و گروه ها بازی می کنند و اقتصاد رسانه باعث شده روح حاکم بر رسانه های نوین سوفسطایی گری باشد.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید