رهاسازي آب در زاينده رود، تنها رودخانه پرجاذبه ترين شهر توريستي كشور، موجي از شادي را به اصفهان بازگردانده است، اصفهاني كه شايد در روزهاي گذشته، موجي از اخبار منفي و نگران كننده را به خود ديده، اين بار روان شدن آب در رگ هايش، خنده را بر لبان مردمش نشانده است. مردم اصفهان با تجمع روي پل هاي مختلف شهر، در سرماي بي سابقه آبان ماه كه دست كمي از سرماي آذر و دي نداشت، با پيچيدن خود در پتو و لباس هاي گرم، صحنه ورود آب به رودخانه خشك را از دست ندادند. آب آمد و رودخانه پر شد، مردم هم مي خواهند به شكرانه نعمت آب، آيين شكرگزاري به جا بياورند. كشاورزان اصفهاني خوشحال اند و ديدن ورود آب به نزديكي مزارع شان، شادشان كرده است. انگار آب زاينده رود، زندگي را به اصفهان بازگردانده است. قايقرانان زير پل توي قايق هاي شان نشسته اند و منتظرند آب بيايد زير قايق و از گل درش بياورد. كافه داران زير پل ها خوشحالند از خيل مشترياني كه قرار است راهي قهوه خانه هاي كنار آب شوند، حتي در سوز زمستان تا چايي گرم بنوشند و صداي آب را بشنوند.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید