روش‌شناسی مطالعات اسلام‌شناسی در غرب نقد می‌شود

1394/7/21 ۱۳:۱۶

روش‌شناسی مطالعات اسلام‌شناسی در غرب نقد می‌شود

گروه روش‌شناسی و تاریخ‌نگاری پژوهشکده تاریخ اسلام نشست نقد و بررسی کتاب «روش‌شناسی مطالعات اسلامی در غرب» را برگزار می‌کند. پژوهشکده تاریخ اسلام نشست نقد و بررسی کتاب «روش‌شناسی مطالعات اسلامی در غرب» را با حضور عبدالعزیز ساشادینا (مؤلف) و سعید عدالت‌نژاد برگزار می‌کند.

 

گروه روش‌شناسی و تاریخ‌نگاری پژوهشکده تاریخ اسلام نشست نقد و بررسی کتاب «روش‌شناسی مطالعات اسلامی در غرب» را برگزار می‌کند.

پژوهشکده تاریخ اسلام نشست نقد و بررسی کتاب «روش‌شناسی مطالعات اسلامی در غرب» را با حضور عبدالعزیز ساشادینا (مؤلف) و سعید عدالت‌نژاد برگزار می‌کند.

این نشست روز یکشنبه ۹۴/۷/۲۶ ساعت ۱۶ الی ۱۸ در پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار می‌شود.

 روششناسی مطالعات اسلامی در غرب، درسگفتارهای است از پرفسور عبدالعزیز ساشادینا، اسلام‌شناس و استاد دانشگاه ویرجینیای امریکا که در گروه مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضوری جمعی از فضلا و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه ارائه شد. در این درسگفتار افزون بر ارائه بحث، پرسشها و پاسخهایی در خلال بحث صورت گرفته است، که موجب غنای محتوایی مطالب شده است.

کتاب از شش فصل تشکیل شده است که استاد ساشادینا در پنج فصل به بررسی و تبیین دورههای مختلف اسلامشناسی می‌پردازد و در فصل ششم روش اسلامشناسی خود را ارائه می‌دهد.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: