آیین نکوداشت مرحوم استاد ایرج افشار در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

1394/6/30 ۱۳:۴۲

آیین نکوداشت مرحوم استاد ایرج افشار در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

در آستانه نودمین سال تولد مرحوم استاد ایرج افشار، اواسط مهرماه بزرگداشتی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار خواهد شد. آیین نکوداشت مرحوم استاد ایرج افشار در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

 

 

در آستانه نودمین سال تولد مرحوم استاد ایرج افشار، اواسط مهرماه بزرگداشتی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

آیین نکوداشت مرحوم استاد ایرج افشار در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، غلامرضا امیرخانی معاون کتابخانه ملی پیرامون برنامه‌های کتابخانه ملی در مهرماه اظهار داشت: به مناسبت نودمین سال تولد زنده ياد ایرج افشار مراسم بزرگداشتی در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

امیرخانی با اشاره به جزئیات برنامه افزود: در این مراسم قرار است خانواده و فرزندان مرحوم ایرج افشار نیز حضور داشته باشند ضمن اینکه برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا از کتاب مجموعه مقالاتی در این راستا رونمایی صورت گیرد. این اثر حاوی بیش از 30 مقاله و یادداشت است.

به گفته معاون کتابخانه ملی، این کتاب با نام «فرزانه ایران‌مدار» منتشر و در روز بزرگداشت رونمایی خواهد شد.

معاون كتابخانه ملي با بیان اینکه مرحوم افشار از نسخه شناسان و کتابشناسان برجسته به شمار می‌رفت، بيان داشت: در سال‌های پایانی عمر وی رهبر انقلاب نیز از وی تجلیل کردند، مرحوم افشار شخصیت استثنایی بود که در عرصه کتاب نام آور است.

وی با بیان اینکه این کتاب شناس مدتی هم در اواخر دهه 30 رئیس کتابخانه ملی بود افزود: در راستای ادامه تکریم‌ها از بزرگان برنامه بزرگداشت مرحوم ایرج افشار را اواسط مهرماه برگزار خواهیم کرد.

ایبنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: