شماره دوم ماهنامه «چهره‌های ماندگار» منتشر شد

1394/3/25 ۰۹:۴۳

شماره دوم ماهنامه «چهره‌های ماندگار» منتشر شد

دومین شماره از سال دوم نشریه چهره‌های ماندگار (ماهنامه نخبگان و نام‌آوران دانش و فرهنگ) به صاحب امتیازی، مدیرمسئولی و سردبیری دکتر محمود اسعدی منتشر شد. چهره‌های ماندگار، نشریه‌ای دیداری، شنیداری و مستقل است که به طور ویژه به نخبگان و نام‌آوران عرصه دانش و فرهنگ می‌پردازد. به گونه‌ای که مبنای اصلی‌اش دیدار، گفت و شنود، مناظره و گپ و گفت با اهالی فرهنگ و اندیشه است.

 

دومین شماره از سال دوم نشریه چهره‌های ماندگار (ماهنامه نخبگان و نام‌آوران دانش و فرهنگ) به صاحب امتیازی، مدیرمسئولی و سردبیری دکتر محمود اسعدی منتشر شد.

چهره‌های ماندگار، نشریه‌ای دیداری، شنیداری و مستقل است که به طور ویژه به نخبگان و نام‌آوران عرصه دانش و فرهنگ می‌پردازد. به گونه‌ای که مبنای اصلی‌اش دیدار، گفت و شنود، مناظره و گپ و گفت با اهالی فرهنگ و اندیشه است.

عناوین مطالب شماره جدید «چهره‌های ماندگار به این شرح است: فلسفه با طعم شکلات (گفت و گوی آزاد با دکتر ابراهیمی دینانی)، گزارش جشن تولد دکتر علی رواقی همراه با دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکتر محمدرضا نصیری و استاد خرمشاهی (بچگی نکردیم…)، چهره‌های ماندگار دانشگاه خوارزمی، شاعران بزرگ دیگر نیستند (مصاحبه با «خوزه لویس کانو» منتقد و شاعر معاصر اسپانیایی)، فلاسفه پیش از سقراط همه ایرانی بودند (دیدار با روژه گارودی فیلسوفی که در سکوت مرد)، تفکر فلسفی «جغرافیا، نمی‌شناسد» (دیدار با «محوض الحمدی» رئیس فرهنگستان تمدن اسلامی تونس)، علل عقب ماندگی علم و تکنولوژی (پروفسور محمدعبدالسلام، برنده نوبل فیزیک) و…

روزنامه اطلاعات

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: