ابداع خوشنویسی با ناخن برای نخستین‌بار در جهان

1394/2/30 ۱۰:۳۰

ابداع خوشنویسی با ناخن برای نخستین‌بار در جهان

آثار خوشنویسی با ناخن که برای نخستین‌بار در جهان توسط یک هنرمند استان فارس ابداع شده، در صفحه 111 کتاب رکوردهای گینس 2015 به ثبت رسید. «حمیدرضا ابراهیمی» خوشنویس نخبه جهان و چهره ماندگار اهل آباده فارس، نگارش و کتابت کل قرآن کریم، کلیات دیوان حافظ (کتابت با قلم)، کل مناجات‌نامه امام علی(ع) و حدیث سلسله‌الذهب امام رضا(ع) را با هنر کتابت با ناخن انجام داده است.

 

 آثار خوشنویسی با ناخن که برای نخستین‌بار در جهان توسط یک هنرمند استان فارس ابداع شده، در صفحه 111 کتاب رکوردهای گینس 2015 به ثبت رسید.

«حمیدرضا ابراهیمی» خوشنویس نخبه جهان و چهره ماندگار اهل آباده فارس، نگارش و کتابت کل قرآن کریم، کلیات دیوان حافظ (کتابت با قلم)، کل مناجات‌نامه امام علی(ع) و حدیث سلسله‌الذهب امام رضا(ع) را با هنر کتابت با ناخن انجام داده است.

قرآن کریم و دیوان حافظ کتابت شده ابراهیمی با خط ثلث و ترجمه نستعلیق در شش رنگ، به وزن 110 کیلوگرم و طول 12 هزار متر در یک هزار و 352 شب و در 12 هزار ساعت نگارش شده است. همچنین مناجات‌نامه امام علی(ع) و حدیث سلسله‌الذهب امام رضا(ع) با ترجمه نگارش شده با ناخن انگشت اشاره دست به طول 110 متر توسط این هنرمند کتابت شده است.

روزنامه ایران

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: