«بخارا» ویژه محمدعلی جمالزاده

1393/11/7 ۱۰:۱۱

«بخارا» ویژه محمدعلی جمالزاده

شماره جدید مجله «بخارا» با ویژه‌نامه محمدعلی جمالزاده منتشر شد. یکصد و سومین شماره مجله «بخارا» با آثاری از محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدرضا باطنی، ژاله آموزگار، داریوش شایگان، محمود دولت‌آبادی، کامران فانی و ... منتشر شده و از صبح سه‌شنبه، 7 بهمن‌ماه، در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شماره جدید مجله «بخارا» با ویژه‌نامه محمدعلی جمالزاده منتشر شد.

یکصد و سومین شماره مجله «بخارا» با آثاری از محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدرضا باطنی، ژاله آموزگار، داریوش شایگان، محمود دولت‌آبادی، کامران فانی و ... منتشر شده و از صبح سه‌شنبه، 7 بهمن‌ماه، در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نقد ادبی، زبانشناسی، تاریخ، پژوهش، تاریخ نشر، پراکنده‌های ایرانشناسی، تازه‌ها و پاره‌های باستانشناسی، یادنامه سیدمحمدعلی جمالزاده، گفت‌وگو، بررسی‌هایی درباره کتاب «پنج اقلیم حضور»، یاد و یادبود و ادبیات معاصر جهان از جمله بخش‌های مختلف این مجله هستند.

همچنین از جمله نام‌هایی که در این مجله به چشم می‌خورد به این نام‌ها می‌توان اشاره کرد: محمود امیدسالار، مسعود میرشاهی، عبدالحسین آذرنگ، هاشم رجب‌زاده، ایرج افشار، محمدابراهیم باستانی پاریزی، مینو مشیری، حسن میرعابدینی، همایون کاتوزیان، حورا یاوری، نصرالله پورجوادی و پرویز دوایی.

مجله «بخارا» توسط علی دهباشی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: