ششمین شماره «فرهنگ رضوی» منتشر شد/ بررسی شاخصه های عقلانیت اجتماعی در معارف رضوی

1393/7/2 ۱۲:۱۴

ششمین شماره «فرهنگ رضوی» منتشر شد/ بررسی شاخصه های عقلانیت اجتماعی در معارف رضوی

در ششمین شماره فصلنامه «فرهنگ رضوی» که به تازگی منتشرشده شاخصه های عقلانیت اجتماعی در سیره رضوی بررسی شده است. این فصلنامه که از سوی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) منتشر می شود ، در شماره اخیرخود این مقالات را به چاپ رسانده است: «شاخصه های عقلانیت اجتماعی در معارف رضوی»، «جایگاه امامت و ولایت در حدیث سلسلة الذهب»، «آداب مهمانی و میزبانی درسیره و تعالیـم رضـوی»، «مهمترین آسیبهای اعتقادی اثرگذار در پیشبرد گفتمان توحید در عصر رضوی»، «حیاء پسندیده و ناپسند در کلام امام رضا(ع)» و« میراث تفسیری امام رضا(ع) در ذیل آیات الاحکام»

 

 

در ششمین شماره فصلنامه «فرهنگ رضوی» که به تازگی منتشرشده شاخصه های عقلانیت اجتماعی در سیره رضوی بررسی شده است.

این فصلنامه که از سوی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) منتشر می شود ، در شماره اخیرخود این مقالات را به چاپ رسانده است: «شاخصه های عقلانیت اجتماعی در معارف رضوی»، «جایگاه امامت و ولایت در حدیث سلسلة الذهب»، «آداب مهمانی و میزبانی درسیره و تعالیـم رضـوی»، «مهمترین آسیبهای اعتقادی اثرگذار در پیشبرد گفتمان توحید در عصر رضوی»، «حیاء  پسندیده و ناپسند در کلام امام رضا(ع)» و« میراث تفسیری امام رضا(ع) در ذیل آیات الاحکام».

فصلنامه فرهنگ رضوی به صاحب امتیازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که از سال گذشته انتشار خود را آغازکرد تاکنون 6 شماره آن منتشر شده است.

در هر شماره فصلنامه 6 مقاله در موضوعات و مباحث کلامی، تربیتی، اخلاقی، سیاسی و تاریخی مربوط به حضرت رضا(ع) به چاپ می رسد.

سید جواد جعفری مدیرمسئول و دکتر سیدجلال درخشه سردبیر فصلنامه فرهنگ رضوی می باشند.

متن کامل این فصلنامه در سایت  بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) بخش فصلنامه به نشانی www.shamstoos.ir قابل دسترسی می باشد.

مهر

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: