چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا

1393/5/4 ۱۳:۴۷

چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا

صادق خرازی وعباس ملکی طی نشستی که در شهر کتاب برگزار می شود، تحولات اخیر در مناسبات بین ایران و آمریکا را بررسی می کنند. به گزارش دبا به تازگی کتاب چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا و مقالات دیگر به قلم محمد رضا دبیری و به همت انتشارات هرمس منتشر شده است.این کتاب شامل چند مقاله سیاسی- تاریخی درباره ی وقایع مهم سیاسی و تاریخی ایران پس از مشروطه تا دوران معاصراست که تحولات روابط ایران و آمریکا را در چند پرده به نمایش می گذارد.

 

صادق خرازی وعباس ملکی طی نشستی که در شهر کتاب برگزار می شود، تحولات اخیر در مناسبات بین ایران و آمریکا را بررسی می کنند.

به گزارش دبا به تازگی کتاب چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا و مقالات دیگر به قلم محمد رضا دبیری و به همت انتشارات هرمس منتشر شده است.این کتاب شامل چند مقاله سیاسی- تاریخی درباره ی وقایع مهم سیاسی و تاریخی ایران پس از مشروطه تا دوران معاصراست که تحولات روابط ایران و آمریکا را در چند پرده به نمایش می گذارد.

به همین منظور امروز دوشنبه (29 مهر)ساعت 18نشست ویژه ای در شهر کتاب برگزار می شود که  به نقد و بررسی کتاب چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا و مقالات دیگر، با حضور سید صادق خرازی، عباس ملکی و محمدرضادبیری اختصاص دارد.

 این برنامه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهیداحمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزارمی شود. ورود برای علاقمندان آزاد است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: