نشست «آسیب شناسی نظام دانشگاه ایرانی» برگزار می شود

1397/2/2 ۱۴:۳۲

نشست «آسیب شناسی نظام دانشگاه ایرانی» برگزار می شود

نشست «آسیب شناسی نظام دانشگاه ایرانی» با سخنرانی مقصود فراستخواه و حسین سمیعی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود. انسان شناسی و فرهنگ، صد و سی و نهمین نشست از یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ را با سخنرانی مقصود فراستخواه (جامعه شناس، پژوهشگر و استاد دانشگاه) درباره «نظام دانشگاه ایرانی و چشم اندازهای آن» و حسین سمیعی (دانشجوی دکتری جامعه شناسی) درباره «میز آینده پژوهشی آموزش عالی: مطالعه موردی درباره یک تجربه ایرانی» برگزار خواهد کرد. همچنین در این نشست فیلم مستند «ابوریحان بیرونی» اثر محمدرضا اصلانی نمایش داده خواهد شد.

 

نشست «آسیب شناسی نظام دانشگاه ایرانی» با سخنرانی مقصود فراستخواه و حسین سمیعی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

انسان شناسی و فرهنگ، صد و سی و نهمین نشست از یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ را با سخنرانی مقصود فراستخواه (جامعه شناس، پژوهشگر و استاد دانشگاه) درباره «نظام دانشگاه ایرانی و چشم اندازهای آن» و حسین سمیعی (دانشجوی دکتری جامعه شناسی) درباره «میز آینده پژوهشی آموزش عالی: مطالعه موردی درباره یک تجربه ایرانی» برگزار خواهد کرد. همچنین در این نشست فیلم مستند «ابوریحان بیرونی» اثر محمدرضا اصلانی نمایش داده خواهد شد.

زمان این نشست یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷، ساعت ۱۶ الی ۱۹ و مکان آن تهران،خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است.

منبع: مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: