رونمایی از «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی»

1395/9/13 ۰۸:۲۷

رونمایی از «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی»

کتاب «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی؛ با تاکید بر نظریه پایه (گراندد تئوری GTM)» اثر تازه مقصود فراستخواه عضو هیات‌علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی است که به تازگی از سوی نشر آگه منتشر شده است. این کتاب حاصل سلسله‌درس‌های نویسنده درباره روش تحقیق «گراندد تئوری» است.


 

 

کتاب «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی؛ با تاکید بر نظریه پایه (گراندد تئوری GTM)» اثر تازه مقصود فراستخواه عضو هیات‌علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی است که به تازگی از سوی نشر آگه منتشر شده است. این کتاب حاصل سلسله‌درس‌های نویسنده درباره روش تحقیق «گراندد تئوری» است. اکنون انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس سی و پنجمین نشست تخصصی «گروپ روش‌شناسی پژوهش» خود را به رونمایی این کتاب با سخنرانی نویسنده آن اختصاص داده است. در این نشست علاوه‌بر رونمایی از این کتاب، فراستخواه به تحلیل و نقد روش تحقیق نظریه بر پایه یا گراندد تئوری می‌پردازد.

 

در این نشست ابراهیم طلایی، به‌عنوان مسئول گروپ حضور خواهد داشت. این کتاب که در 226 صفحه و با قیمت 14هزار تومان منتشر شده است 13 آذر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل طبقه چهارم دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، زیر پل گیشا رونمایی خواهد شد.

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: