رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سنندج:داعش یک گروه ضد اسلامی است

1393/4/2 ۱۰:۵۶

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سنندج:داعش یک گروه ضد اسلامی است

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سنندج با اشاره به اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق گفت: با اذعان تمامی علمای اسلامی اعم از سنی و شیعه این گروه تروریستی یک گروه ضد اسلامی است. کامران فتح اللهی افزود: هدف اصلی این گروه ها جلوگیری از رشد روز افزون گرایش به دین مبین اسلام است واین گروه ها در صدد هستند چهره اسلام را مخدوش کرده و از رشد گرایندگان به دین مبین اسلام در کشورهای اسلامی جلوگیری کنند.

 

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سنندج با اشاره به اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق گفت: با اذعان تمامی علمای اسلامی اعم از سنی و شیعه این گروه تروریستی یک گروه ضد اسلامی است.

کامران فتح اللهی افزود: هدف اصلی این گروه ها جلوگیری از رشد روز افزون گرایش به دین مبین اسلام است واین گروه ها در صدد هستند چهره اسلام را مخدوش کرده و از رشد گرایندگان به دین مبین اسلام در کشورهای اسلامی جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سنندج اظهار کرد:حوادث و اتفاقات موجود در کشورهایی همچون عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی توطئه دشمن برای جدایی مسلمانان از یکدیگر و دستیابی آنان به اهداف شوم خود است.

به گفته وی هم اکنون حدود 90 درصد از ذخائر استراتژیک جهان و ثروت های عظیم در کشورهای اسلامی و خاورمیانه است و دشمن به این امر واقف است که در صورت اتحاد مسلمانان این غارتگری ها را از دست می دهد.

وی احیای رژیم منحوص و جعلی صهیونیستی را یکی دیگر از اهداف دشمن از این اقدامات عنوان کرد و گفت: هدف اصلی دشمن تضعیف ایران اسلامی به عنوان منادی وحدت و محور مقاومت است لذا باید هوشیارانه در مقابل این توطئه ها ایستادگی شود.

فتح اللهی اظهار کرد: فرهیختگان، علما و اندیشمندان باید به موقع در مقابل این توطئه ها موضع گیری کرده و توطئه ها و دسیسه هایی که در منطقه ایجاد شده است را خنثی کنند.

وی گفت: هدف دانشگاه مذاهب اسلامی تربیت افرادی است که بتوانند جلوی این اندیشه های انحرافی و التقاطی را بگیرند و زمینه تحقق حکومت جهانی اسلام را فراهم کنند.

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: