کتاب فرزندان موسی بن جعفر علیه السلام

1395/2/4 ۱۳:۵۰

کتاب فرزندان موسی بن جعفر علیه السلام

ناشر با قصد معرفی آیت الله علی فلسفی می­گوید : وی در زندگی، عمر خود را صرف کسب علوم خاندان عصمت و اجتهاد در دین می­کند و هیچ دغدغه ای جز حفاظت و صیانت از دین و ایمان مردم Untitled000ندارد. همچنین آیت الله علی فلسفی از علمای برجسته متولد سال 1303 هجری شمسی دیده به جهان گشوده است


 

 

ناشر با قصد معرفی آیت الله علی فلسفی می­گوید : وی در زندگی، عمر خود را صرف کسب  علوم خاندان عصمت و اجتهاد در دین می­کند و هیچ دغدغه ای جز حفاظت و صیانت از دین و ایمان مردم Untitled000ندارد. همچنین آیت الله علی فلسفی از علمای برجسته متولد سال 1303 هجری شمسی دیده به جهان گشوده است. خلاصه اینکه آیت الله فلسفی استادی بزرگ و محترم و از اساتید دوران معاصر است که از محضر جمعی از دانشمندان و علمای معاصر همچون آیت الله سیستانی، علوی گرگانی، ایت الله مکارم شیرازی، محمدی گلپایگانی، فاضل لنکرانی، آیت الله سید محمد شیرازی، آیت الله زنجانی و آیت الله محمدعلی عراقی و ..... استفاده علمی برده و به شرحی که در ابتدای این کتاب با مجوز خودشان آمده اجازه روایت دارند. نکته مهم اینکه ایشان به بسیاری از علوم احاطه دارد و از جمله امتیازات او این است که در مورد فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع) نوشته است مبنی بر این ادعاست که در خدمت علاقه­مندان قرار می گیرد. در مقدمه این کتاب نیز آمده است: که حضرت امام موسی کاظم(ع) هفتمین امام شیعیان در سال 128 ه. ق در منطقه ابواء درنزدیکی شهر مدینه به دنیا آمد و آن حضرت در سن 55 سالگی ، سال 183 ه. ق در بغداد و در زمان هارون الرشید به شهادت رسید. از جمله نکاتی که در مورد امام موسی کاظم (ع) مطرح می باشد تعداد فرزندان ایشان است که در این مورد تعداد فرزندان امام موسی کاظم (ع) از قرون اولیه تا زمان حاضر اختلاف فاحشی وجود دارد.  قدیمی ترین گزارش از نصر بن علی الجهضمی در قرن سوم است که 33 فرزند برای امام موسی کاظم (ع) را ذکر می کند.

کتاب فرزندان موسی بن جعفر علیه السلام  به نگارش آیت الله علی فلسفی ، تصحیح و ویراستاری نسرین پاریزی، انتشارات مشهد: خورشید خاور 1394، 424ص.: نمونه، نوبت اول چاپ زمستان 1394، قطع رقعی، شمارگان 1000نسخه، با قیمت جلد شومیز 18000تومان؛ جلد گالینگور  22000تومان روانه بازار شد.

منبع: مرکز اسناد مجلس شورای اسلای

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: