گفت و گوی رییس کتابخانه ملی ایران با کتابداران

1393/3/21 ۱۳:۳۴

گفت و گوی رییس کتابخانه ملی ایران با کتابداران

نشست هم اندیشی سیدرضا صالحی امیری رییس کتابخانه ملی ایران با اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این نشست پس از صحبت های سیدرضا صالحی امیری اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی به بیان مسایل خود پرداختند و صالحی نیز بر رفع این مشکلات تاکید کرد.

 

نشست هم اندیشی سیدرضا صالحی امیری رییس کتابخانه ملی ایران با اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

در این نشست پس از صحبت های سیدرضا صالحی امیری اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی به بیان مسایل خود پرداختند و صالحی نیز بر رفع این مشکلات تاکید کرد.

در ادامه این نشست سعید رضایی شریف آبادی رییس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی گفت: نزدیک به نیم قرن از فعالیت این انجمن می گذرد و تنها دلیل حضور اعضا در این انجمن اعتقاد به حرفه کتابداری است.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز جامعه کتابداری و اطلاع رسانی انتظاراتش از انجمن بالا رفته و همه این انجمن را خانه خود می دانند.

شریف ابادی ادامه داد: زمانی که بحث حذف کتابداران از سیستم آموزش و پرورش مطرح شد همه خانواده کتابداران به این انجمن آمدند و خواستار واکنش ما نسبت به این مساله شدند که در نهایت توانستیم مشکل را برطرف سازیم.

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: