تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله به دومین همایش «کتاب و نشر»

1394/12/22 ۱۲:۴۸

تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله به دومین همایش «کتاب و نشر»

با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان حوزه کتاب و نشر و ایام تعطیلات نوروز، زمان دریافت چکیده مقالات دومین همایش ملی کتاب و نشر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ تمدید شد.




با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان حوزه کتاب و نشر و ایام تعطیلات نوروز، زمان دریافت چکیده مقالات دومین همایش ملی کتاب و نشر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ تمدید شد.

علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را به آدرس رایانامه همایش به نشانی icbp.ir@gmail.com  ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۶۶۴۷۹۰۱۰ و ۸۸۳۰۳۳۱۱ دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.

 

محورهای همایش به شرح ذیل است:

 

محور اول: بازاریابی، تبلیغات و اطلاع ­رسانی در صنعت نشر

۱.       شاخص‏ها، راهبردها و الزامات «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۲.       نسبت میان اقتصاد مقاومتی و «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۳.       رسانه‎ های جمعی و «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۴.       رسانه‎های نوین و «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۵.       تاثیر بازارهای جدید فروش در «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۶.       تاثیر نمایشگاه‎های کتاب داخلی و خارجی در «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر (مطالعه موردی نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نمایشگاه کتاب ابوظبی، نمایشگاه کتاب ترکیه و ....)

۷.       تاثیر و تاثر «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صادرات کتاب

۸.       جایگاه و نقش دولت/ ناشران/ اتحادیه‎ها و تشکل‎‎های نشر/ کتابخانه‎ها / نهادهای مدنی در «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

۹.       نسبت میان مصرف و «بازاریابی»/ «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر

 

محور دوم: نظام آموزش و پرورش و کتابخوانی

۱.       نسبت میان سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و کتابخوانی

۲.       تاثیر کتاب­های درسی بر کتابخوانی دانش ­آموزان

۳.       نقش خانواده به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش و پرورش در کتابخوانی کودکان و نوجوانان

۴.       نقش معلمان و کادر اجرایی مدارس و کتابدار در کتابخوانی دانش ­آموزان

۵.       کتابخانه­ های آموزشگاهی و ترویج مهارت­های کتابخوانی

۶.       زنگ کتابخوانی در مدارس و تاثیر آن در کتابخوانی

۷.       برنامه ­های جنبی مدارس و تاثیر آنها بر کتابخوانی

۸.       نظام آموزش و پرورش و ترویج مهارت­های یادگیری مادام­ العمر

۹.       راهکارهای افزایش کتابخوانی در مدارس

۱۰.   مقایسه تطبیقی تاثیر نظام آموزش و پرورش بر کتابخوانی در ایران یا سایر کشورها (مطالعه موردی)

 

گفتنی است در تمامی محورها، پژوهش و تحقیق در خصوص شاخص‎ها و سنجه‎ها، آسیب‎شناسی،  الگویابی و ارائه الگوی بومی و ارائه راهکار و راهبرد بومی و مناسب از اولویت و اهمیت برخوردار است.

منبع : لیزنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: