در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از سید کاظم رشتی (د 1259ق/1843م). دربارۀ جاویدان بودن بهشت و دوزخ، در پاسخ یکی از دینداران، که در 4 صفر 1235ق. به انجام رسیده است. در «فهرست تصانیف سید ... » محیط کرمانی (هف ) بدینگونه شناسانده شده است: «الرسالة السابع (السادس) و العشرون فی جواب المسایل البغدادیه» و بر فراز رویههای دو نسخۀ در دست «در جواب مسایل بغدادیه» خوانده شده و در «فهرست کتب مشایخ 316» تنها به نام «رساله» آمده است. آغاز: حمدله. صلاة. اما بعد، فیقول العبد ... الرشتی. انه قد سألنی بعض الدیانین الخیرین ان اکتب کلمات واضحة الدلالة علی ان الجنة و النار باقیان لایتلیان و لاتفنیان، بل الله سبحانه و تعالی یبقیها الی ابد الابدین و دهر الداهرین... انجام: و ما اشرنا الیه فی هذه الوریقات کفایة لاهل الدرایة اعاذنا و ایاکم من شر الشیطان بمحمد و آله ... والسلام علی تابع الهدی. قد فرغ من تسویدها مؤلفها اللیلة الرابعة... منابع دیگر: فهرست کتب مشایخ، 316 «رساله» در معنی خلود اهل جنت و نار؛ اعلام، 1884/3؛ مشار، مؤلفین، 37/5. (5)2113، نسخ پخته (احمد بن اسماعیل ترشیزی نامقی، 1260ق) (ص 213-229)، آغاز و انجام برابر نمونه. شمث 252338
(29)2100، نسخ پخته (محمدعلی اصفهانی 1273ق) (ص 370-376). آغاز و انجام برابر نمونه. با یادداشت «تصحیح شده» در پایان. شمث 252325
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید