اخبار

نتیجه جستجو برای

تأملی پیرامون «زنان به عنوان مخاطبان هنر» از دیدگاه علوم ارتباطات اجتماعی موضوع هنر و مخاطبانش همانند سایر موضوعات مطرح در حوزه علوم ارتباطات اجتماعی عمدتاً در ارتباط کلی میان مخاطبان و هنر خلاصه شده است و کمتر اتفاق می‌افتد که این بررسی به تفکیک جنس و با در نظر گرفتن نقش این عامل در شیوه‌های مصرف هنری باشد. در این نوشته با تمرکز بر موضوع مخاطبان زن، مصرف هنری زنان با استفاده از «نظریه برجسته‌سازی» (سورین و تانکارد، 1381:325) تحلیل می‌شود تا نشان داده شود که اولاً مصرف هنری زنان نسبت به مردان متفاوت است. ثانیاً این تفاوت، تحت تأثیر فرهنگی خود هنرها است که زنان را به شیوه‌های خاصی بازنمایی می‌کنند.

( ادامه مطلب )

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: