نشست «کرامت انسان و آثار آن از دیدگاه امام موسی صدر» برگزار می شود

نشست «اندیشه و عمل» با موضوع «کرامت انسان و آثار آن از دیدگاه امام موسی صدر» دوشنبه سوم شهریور با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست دکتر محسن اسماعیلی درباره کرامت انسانی از دیدگاه امام موسی صدر به بحث و گفتگو خواهد پرداخت.

 

نشست «اندیشه و عمل» با موضوع «کرامت انسان و آثار آن از دیدگاه امام موسی صدر» دوشنبه سوم شهریور با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست دکتر محسن اسماعیلی درباره کرامت انسانی از دیدگاه امام موسی صدر به بحث و گفتگو خواهد پرداخت.

اسماعیلی در سال 1380 به ریاست دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) منصوب و در سال 1391 به دانشگاه تهران منتقل شد. از مهم‌ترین سوابق اجرایی ایشان می توان به رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها، سه دوره عضویت حقوقدان شورای نگهبان و رئیس هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و مقررات اشاره کرد.

قوه قاهره(پژوهش برگزیده سال)، قانون مطبوعات و سیر تحول آن در حقوق ایران، جایگاه و مسئولیتهای رئیس جمهور، راهنمای حقوقی شهروندان، دین و قانون و گفتارهایی در حقوق رسانه از فعالیتهای پژوهشی و تألیفی ایشان است.

این نشست که سیزدهمین نشست از سلسله درسگفتارهای «اندیشه و عمل» است، از ساعت 17 تا 19 در مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک 10، واحد 2 برگزار می شود و حضور در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.