معرفی و بررسی کتاب «خلیج فارس» در سرای اهل قلم

کتاب «خلیج فارس» دوشنبه، ۱۳ اسفند ماه در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود. نشست معرفی و بررسی کتاب «خلیج فارس» دوشنبه (۱۳ اسفند ماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود. در این نشست محمود جعفری دهقی، طهمورث ساجدی، محمد رضا سحاب، محمد علی سیفی، جمشید کیانفر، جواد نوروزی در مورد کتاب «خلیج فارس» سخنرانی می کنند.

 

کتاب «خلیج فارس» دوشنبه، ۱۳ اسفند ماه در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.

نشست معرفی و بررسی کتاب «خلیج فارس» دوشنبه (۱۳ اسفند ماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود.

در این نشست محمود جعفری دهقی،  طهمورث ساجدی، محمد رضا سحاب،  محمد علی سیفی،  جمشید کیانفر، جواد نوروزی در مورد کتاب «خلیج فارس» سخنرانی می کنند.

کتاب مصور «خلیج فارس» درمدت چهار سال تحقیق و پژوهش و به ۱۰ زبان فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، روسی، آلمانی و فرانسه گردآوری شده است.

مطالب این اثر مکتوب با موضوع خلیج فارس، بدون استفاده از منابع مورخان ایرانی بلکه با استفاده از منابع مورخان و پژوهشگران خارجی گردآوری و منتشر شده است.در این کتاب ۱۰ نامه و سند سازمان ملل منتشر شده است که در دوره های مختلف به موضوعات زیست محیطی، خاک شناسی، دریاشناسی، گونه ها و موجودات خلیج فارس به صورت جامعی پرداخته شده است.

نشست معرفی و بررسی کتاب «خلیج فارس» دوشنبه (۱۳ اسفند ماه)  ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك ۲ برگزار می شود.

منبع : روابط عمومی موسسه خانه کتاب