مراسم پایانی هشتمین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی برگزار می‌شود

مراسم اهدای جوایز هشتمین دوره این جایزه با حضور جمعی از اندیشمندان و اصحاب رسانه در موسسه فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود. در این مراسم، گزارشی از پایان‌نامه‌های ارسالی به هشتمین دوره‌ جایزه‌ ارائه می‌شود و فتح‌الله مجتبایی، محمود عابدی، علی‌اشرف صادقی، تقی پورنامداریان، حسین معصومی‌همدانی، محمدرضا موحدی و علی‌اصغر محمدخانی درباره‌ وضعیت پژوهش‌های ادبی و عرفانی و پایان‌نامه‌های دو حوزه‌ زبان و ادبیات فارسی، ادیان و عرفان سخن می‌گویند و کتاب «تبارشناسی اشراقیان» نوشته‌ دکتر زهرا زارع، برگزیده‌ پنجمین دوره‌ جایزه‌ در رشته‌ ادیان و عرفان، رونمایی می‌شود.

 

 

 

مراسم اهدای جوایز هشتمین دوره این جایزه با حضور جمعی از اندیشمندان و اصحاب رسانه در موسسه فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

در این مراسم، گزارشی از پایان‌نامه‌های ارسالی به هشتمین دوره‌ جایزه‌ ارائه می‌شود و فتح‌الله مجتبایی، محمود عابدی، علی‌اشرف صادقی، تقی پورنامداریان، حسین معصومی‌همدانی، محمدرضا موحدی و علی‌اصغر محمدخانی درباره‌ وضعیت پژوهش‌های ادبی و عرفانی و پایان‌نامه‌های دو حوزه‌ زبان و ادبیات فارسی، ادیان و عرفان سخن می‌گویند و کتاب «تبارشناسی اشراقیان» نوشته‌ دکتر زهرا زارع، برگزیده‌ پنجمین دوره‌ جایزه‌ در رشته‌ ادیان و عرفان، رونمایی می‌شود.

این مراسم در در روز سه‌شنبه ۲۵ دی، ساعت ۱۶:۳۰ با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.