کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» بهمن‌ماه سال جاری در مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی علوم انسانی برگزار می‌شود. کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» به همت گروه فلسفه و کلام شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ۱۷ بهمن‌‌ماه به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی، مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی علوم انسانی برگزار می‌شود.

 

 

کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» بهمن‌ماه سال جاری در مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی علوم انسانی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» به همت گروه فلسفه و کلام شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ۱۷ بهمن‌‌ماه به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی، مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی علوم انسانی برگزار می‌شود.

محورهای این کارگاه آموزشی عبارت از «آشنایی با نسخ خطی و جایگاه آن در تراث اسلامی»، «نسخه خطی و ممیزهای آن»، «انواع تصحیح و انگیزه‌های آن» و «چگونگی عرضه یک متن تصحیح شده» هستند.

در این کارگاه حامد ناجی‌اصفهانی، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و علی صدرایی‌خویی، متخصص نسخ خطی به تدریس می‌پردازند و در پایان کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tam.ihcs.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا