فراخوان جشنواره ملی زن و علم(جایزه مریم میرزاخانی)

1400/1/31 ۱۳:۳۱

فراخوان جشنواره ملی زن و علم(جایزه مریم میرزاخانی)

چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، برگزار می شود.

 

چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، کمیسیون ملی یونسکو-ایران و سایر نهادهای ذی‌ربط برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره؛ این رویداد به صورت رقابتی برگزار می شود. در این بخش مستندات دریافتی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت. بانوان داوطلب در سه رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. از برگزیدگان در آیین پایانی جشنواره تقدیر می شود. علاوه بر آن طبق اعلام معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این جشنواره معتبر و مشمول امتیاز آیین نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی است.

زمان دریافت مستندات از طریق سامانه جشنواره حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه است.

محورهای رقابتی جشنواره به قرار زیر است:

الف- شاخص های علمی:

با تأکید بر شاخص هایی از قبیل دریافت جوائز ملی و بین المللی، ابداعات و اختراعات، طرح های علمی برجسته، کتاب، مقالات، تعاملات علمی بین المللی و…

ب- شاخص های فرهنگی و اجتماعی:

نقش آفرینی زنان در موضوعاتی از قبیل فعالیت های شاخص در زمینه کارآفرینی، فعالیت های برجسته اجتماعی، فعالیت های برجسته و داوطلبانه فرهنگی، فعالیت های خیریه، محرومیت زدایی از مناطق محروم، قرآن پژوهی، ایثار و فداکاری، محیط زیست، فعالیت در زمینه گسترش تمدن ایرانی اسلامی، گسترش زبان فارسی در زمینه تخصصی و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://wsfestival.ir  مراجعه کنند. همچنین توضیحات تکمیلی در لینک فراخوان جشنواره قابل دسترسی است.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: