دکتر مصطفی ذاکری دار فانی را وداع گفت

1395/4/6 ۰۹:۴۷

دکتر مصطفی ذاکری دار فانی را وداع گفت

دکتر مصطفی ذاکری زبان شناس و پژوهشگر، امروز پنجم تیر در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت. دکتر مصطفی ذاکری متولد 1314 در خمینی شهر اصفهان و دارای مدرک دکتری در رشته زبانهای قدیم و میانۀ ایرانی بود. از سوابق اجرایی او می توان به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج، دانشگاه شهید بهشتی، دانشكدۀ علوم قضایی و... همكاری با مركز نشر دانشگاهی برای تهیه فرهنگ بزرگ فارسی اشاره کرد. از آثار او نیز می توان كتاب اتباع و مهملات در زبان فارسی (تهران، مركز نشر دانشگاهی، 1381) و نگارش مقالات متعدد انتقادی در نشریات آینه میراث، جهان كتاب، نشر دانش و... را نام برد.

 

دکتر مصطفی ذاکری زبان شناس و پژوهشگر، امروز پنجم تیر در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت.

دکتر مصطفی ذاکری متولد 1314 در خمینی شهر اصفهان و دارای مدرک دکتری در رشته زبانهای قدیم و میانۀ ایرانی بود. از سوابق اجرایی او می توان به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج، دانشگاه شهید بهشتی، دانشكدۀ علوم قضایی و... همكاری با مركز نشر دانشگاهی برای تهیه فرهنگ بزرگ فارسی اشاره کرد. از آثار او نیز می توان كتاب اتباع و مهملات در زبان فارسی (تهران، مركز نشر دانشگاهی، 1381) و نگارش مقالات متعدد انتقادی در نشریات آینه میراث، جهان كتاب، نشر دانش و... را نام برد.

دکتر مصطفی ذاکری، ساعت 3 امروز 5 تیر در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت.

پیکر مرحوم استاد مصطفی ذاکری فردا ششم تیر از ساعت 10:30 در بهشت سکینه (س) در کرج، آزاد راه كرج - قزوین ، كيلومتر 5، كمالشهر، خيابان بهشت سكينه (س)، خيابان چهارم تشییع خواهد شد.

منبع: میراث مکتوب

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: