محمد محمدعلی شاهنامه منثور را آماده چاپ کرد

1393/2/27 ۱۰:۰۳

محمد محمدعلی شاهنامه منثور را آماده چاپ کرد

محمد محمد علی ار پایان بازنویسی‌اش از شاهنامه فردوسی به نثر خبر داد. محمد محمد علی از تالیف اثر تازه‌ای از خود خبر داد و گفت: به تازگی بازنویسی شاهنامه فردوسی به نثر را به پایان برده‌ام و امیدوارم به زودی بتوانم برای آن ناشری پیدا کنم.

 

محمد محمد علی ار پایان بازنویسی‌اش از شاهنامه فردوسی به نثر خبر داد.

محمد محمد علی از تالیف اثر تازه‌ای از خود خبر داد و گفت: به تازگی بازنویسی شاهنامه فردوسی به نثر را به پایان برده‌ام و امیدوارم به زودی بتوانم برای آن ناشری پیدا کنم.

وی افزود: بازنویسی منثور شاهنامه البته پیش از این نیز وجود داشته است اما من با توجه به نگاه ویژه‌ و علاقه‌ام به هویت ایرانی دست به این بازنویسی زده‌ام که امیدوارم بتواند برای خود مخاطبانی پیدا کند.

محمدعلی افزود: در این بازنویسی برخی از ریزه‌کاری‌های موجود در شاهنامه به عمد حذف شده است.. مثلا من جنگ‌ها را با جزئی‌نگری موجود در شاهنامه بازنویسی نکرده‌ام. البته نام آنها را آورده‌ام اما به عمد به سراغ بیان حزئیات آنها نرفته‌ام.

به گفته محمدعلی مجموعه بازنویسی وی از شاهنامه ویژه گروه‌ سنی نوجوان و جوان که در مقاطع پایانی تحصیل در دبیرستان و سال‌های نخست تحصیل در دانشگاه به سر می‌برند نوشته شده است.

این نویسنده در ادامه همچنین از آماده کردن یک کتاب شامل مباحث آموزشی داستان نویسی خبر داد و گفت: مباحثی را که در سال‌های اخیر در کارگاه‌های داستان نویسی‌ام مطرح کرده‌ام و شامل معرفی اجزا و عناصر داستان و اسطوره‌ها و افسانه‌ها و مکاتب ادبی می‌شود را در قالب کتابی گردآوری کرده‌ و آماده انتشار دارم.

این نویسنده همچنین از پایان تالیف رمان تازه‌ای از خود با عنوان «جهان زندگان» خبر داد که هنوز برای انتشارش با ناشری به توافق نرسیده است.

خبرگزاری مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: