تجلیل از برگزیدگان حوزه خلیج فارس در سازمان میراث فرهنگی

1393/2/10 ۱۱:۴۹

تجلیل از برگزیدگان حوزه خلیج فارس در سازمان میراث فرهنگی

به مناسبت روز ملی خلیج فارس از چهار برگزیده فعال در بخش های هنری و فرهنگی حوزه خلیج فارس در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شد. به گزارش روز چهارشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این مراسم محمدباقر وثوقی، محقق و استاد تخصصی مطالعات خلیج فارس و مولف کتاب تاریخ مهاجرت اقوام در خلیج فارس و تحولات سیاسی صفحات جنوبی ایران از سوی مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر دریافت کرد.

 

به مناسبت روز ملی خلیج فارس از چهار برگزیده فعال در بخش های هنری و فرهنگی حوزه خلیج فارس در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این مراسم محمدباقر وثوقی، محقق و استاد تخصصی مطالعات خلیج فارس و مولف کتاب تاریخ مهاجرت اقوام در خلیج فارس و تحولات سیاسی صفحات جنوبی ایران از سوی مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر دریافت کرد.

امیرهوشنگ انوری پژوهشگر و نویسنده مولف پنج کتاب در رابطه با خلیج فارس، عطارپور مستندساز در حوزه خلیج فارس و محسن شریفیان مولف چندین کتاب و آلبوم موسیقی در حوزه خلیج فارس نیز در این مراسم لوح تقدیر دریافت کردند.

در ایران روز ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده که سالروز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز و خلیج فارس است.

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: