160 هنرمند در دوره جدید «صد اثر صد هنرمند»

1394/4/31 ۰۷:۴۴

 160 هنرمند در دوره جدید «صد اثر صد هنرمند»

جمعه دوم مرداد ۹۴، بیست و سومین دوره «صد اثر صد هنرمند» با حضور ۱۶۰ هنرمند و ارائه آثار نقاشى و مجسمه در گالرى گلستان آغاز به کار مى کند. لیلى گلستان،مدیر گالرى گلستان و طراح این رویداد تابستان با اشاره به این که این دوره «صد اثر صد هنرمند» از منظر عرضه آثار بسیار با کیفیت قابل توجه است ، ادامه داد: براى نائل آمدن به این سطح از کیفیت بیش از همیشه سخت گیرى کرده و از بسیارى از متقاضیان شرکت در این دوره، عذرخواهى کرده است.


جمعه دوم مرداد ۹۴، بیست و سومین دوره «صد اثر صد هنرمند» با حضور ۱۶۰ هنرمند و ارائه آثار نقاشى و مجسمه در گالرى گلستان آغاز به کار مى کند.
لیلى گلستان،مدیر گالرى گلستان و طراح این رویداد تابستان با اشاره به این که این دوره «صد اثر صد هنرمند» از منظر عرضه آثار بسیار با کیفیت قابل توجه است ،
ادامه داد: براى نائل آمدن به این سطح از کیفیت بیش از همیشه سخت گیرى کرده و از بسیارى از متقاضیان شرکت در این دوره، عذرخواهى کرده است.
این در حالى است که ” صد اثر صد هنرمند” از سال ۱۳۷۱ ، هر مرداد برگزار مى شود و قدیمى ترین رویداد سالانه هنرهاى تجسمى ایران محسوب مى شود.
در این دوره ۱۷۸ اثر هنرى عرضه مى شود که در کنار بزرگانى مانند سپهرى، محصص، لاشایى، مافى ، احصایى ، اعتمادى و … آثار چشمگیرى از جوانان با استعداد روى دیوار مى رود که خریداران آثار هنرى را مشتاق خرید مى کند.
از منظر قیمت، همچنان «صد اثر صد هنرمند» پیشتازى خود در ارائه آثار با قیمت هاى مناسب حفظ کرده است و در بیست و سومین سال، این اتفاق با محوریت اقتصاد هنر، آثارى از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان عرضه مى شود تا اقشار مختلفى از مردم توان خرید اثر هنرى اصل را بیابند.بیست و سومین «صد اثر صد هنرمند» از دوم مرداد در گالرى گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایى، شماره ۳۴ آغاز و تا دومین روز شهریور ادامه خواهد داشت.
اطلاعات

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: