بزرگداشت پروفسور دکتر عبدالودود اظهر دهلوی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

1394/3/23 ۰۹:۲۷

بزرگداشت پروفسور دکتر عبدالودود اظهر دهلوی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

از چند جهت نام فیلسوف ایرانی برازنده دكتر فولادوند است یكی آنكه او توانست طی ٨٠ سال عمر خود (كه سال‌ها زنده و پر توان باد) آثار متعددی در زمینه‌های مختلف فلسفی در اختیار جامعه ایرانی قرار دهد. از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به مناسبت پاسداشت و تکریم از مقام شامخ علمی و خدمات ارزندة فرهنگی استاد دانا و توانا و پژوهشگر نستوه، پروفسور دکتر عبدالودود اظهر دهلوی، استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو و دبیرکل انجمن استادان زبان فارسی هند‌، مراسم بزرگداشتی را با حضور علما، استادان، فرهیختگان و دوستداران علم و دانش برگزار می‌کند .دیگر تالیفات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت كه این آثار در زمانی در اختیار جامعه ایرانی قرار گرفت كه جامعه ما با این افراد یا ناآشنا بود یا كمتر نام آنها را شنیده بود. نمی‌توان از كنار اسامی‌ای مانند كارل پوپر، هانا آرنت، ایمانوئل كانت، هانس گادامر، اریش فروم، كارل یاسپرس، مارتا نوسباوم گذشت اما نگاهی به نام عزت‌الله فولادوند نكرد. فولادوند از جمله كسانی بود كه طی این سال‌ها كنش فلسفی‌اش در راه تبیین دقیق آرای فلسفی متمركز شده و همچنان در پی این شیوه به جوانان نیز همین توصیه را داشته و دارد.

بزرگداشت پروفسور دکتر عبدالودود اظهر دهلوی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به مناسبت پاسداشت و تکریم از مقام شامخ علمی و خدمات ارزندة فرهنگی استاد دانا و توانا و پژوهشگر نستوه، پروفسور دکتر عبدالودود اظهر دهلوی، استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو و دبیرکل انجمن استادان زبان فارسی هند‌، مراسم بزرگداشتی را با حضور علما، استادان، فرهیختگان و دوستداران علم و دانش برگزار می‌کند .

این مراسم ‌ یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی‌اکبر بشیری، شماره ۷۱ برگزار می شود.

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: